12-ci illik Qlobal Telekom (Glotel) Mükafatları mərasimində Huawei dörd kateqoriyada mükafat qazandı: stc ilə Rəqəmsal Transformasiyanı Təşviq Etmə Mükafatı, Indosat Ooredoo Hutchison (IOH) ilə Telekom Mükəmməllik Mükafatı, China Mobile ilə Ən Yaxşı Rəqəmsal Transformasiya Layihəsi Mükafatı və China Broadnet ilə Layihə Çatdırılmasında Mükəmməllik Mükafatı. Telekoms.com – Informa-nın telekommunikasiya sənayesi üzrə media platforması tərəfindən təşkil edilən Glotel mükafatları, telekommunikasiya sənayesinin inkişafına və transformasiyasına əhəmiyyətli töhfə verən şirkətləri tanıyır. Bu mükafatlar, Huawei və tərəfdaşlarının rəqəmsal transformasiya sahəsindəki yeniliklərini və biznes nailiyyətlərini bir daha sübut edir.
AI ilə yönləndirilən platforma transformasiyası
Süni intellekt telekommunikasiya sənayesini intellekt dövrünə sürətli bir şəkildə gətirdikcə, stc və Huawei rəqəmsal transformasiya sahəsindəki mövcud nailiyyətlərini genişləndirərək yeni layihələrdə əməkdaşlığa davam edir. “AI-yönümlü platforma transformasiyası” layihəsi çərçivəsində rəqəmsal transformasiya platforması yenilənərək yeni nəsil CEM (Müştəri Təcrübəsi İdarəetmə) sistemləri yaradılır. Layihə yeni avadanlıq, qabaqcıl proqram təminatı və innovativ memarlıq əsasında formalaşdırılmışdır. Bu təşəbbüs resurs istifadəsini artırır, emal performansını sürətləndirir və platformanın intellektual səviyyəsini yüksəldir, süni intellekt dövrünə hazırlığı təmin edir.
AI-Yerli Telekom Transformasiyası: IOH və Huawei
“IOH Igniting and Accelerating the Transformation to an AI-Native Telco” layihəsi Huawei və IOH-nun idarə olunan xidmətlər və təcrübə əməliyyatlarında rəqəmsal transformasiya sahəsindəki nailiyyətlərinə əsaslanır. Bu layihə şəbəkənin əlçatanlığını, təcrübə keyfiyyətini və xidmət performansını əhəmiyyətli dərəcədə artırır, həmçinin illik gəlirdə, EBITDA-da (Faiz, Vergi, Amortizasiya Əvvəli Mənfəət), ARPU-da (İstifadəçi Başına Orta Gəlir) və məlumat trafiki həcmlərində ikirəqəmli artım təmin edir. Mobil və genişzolaqlı müştərilərin sayı artır. OpenSignal tərəfindən aparılan testlərdə IOH-nun IM3 və 3 xidmət markaları video və oyun təcrübəsi üzrə lider seçilmişdir. Bu layihə çərçivəsində Huawei, IOH üçün şəbəkə əməliyyatlarının sinir mərkəzi olan Rəqəmsal İntellektual Əməliyyat Mərkəzini (DIOC) yaratmışdır. Bu mərkəz, IOH-nu xidmət yönümlü bir əməliyyata çevirməyi sürətləndirir.
Çin Mobil ilə Çevik IT Platformasının Yaradılması
CHBN (Müştəri, Ev, Biznes, Yeni Xidmətlər) strategiyasını inkişaf etdirmək üçün China Mobile Huawei ilə əməkdaşlıq edərək rəqəmsal intellektual bulud yerli layihəsi çərçivəsində çevik və birləşdirilmiş BSS (Biznes Dəstək Sistemi) platformasını yeniləmişdir. “Davamlı Konvergensiya: China Mobile Çevik Yığma IT Platforması Yaradır” adlı mükafat qazanan layihə IT sistem memarlığını yenidən formalaşdırmış, 51 standart komponent qurmuş, şəbəkə imkanlarını birləşdirərək paylaşmış və “supermarket” konsepsiyasını tətbiq etməklə müştərilərin fərqli tələblərinə uyğun məhsulları çevik şəkildə təklif etmişdir. Layihə nəticəsində China Mobile-nin CHBN konvergensiya bazar segmentində müştəri miqyası və ARPU 30%-dən çox artır, xidmət innovasiya hallarının yenidən istifadə səmərəliliyi isə 50% yaxşılaşır.
China Broadnet ilə SmartCare Layihəsi
Çin dövlətinə məxsus yeni lisenziyalı operator China Broadnet, dünyanın ən böyük birgə-tikinti və birgə-istifadə edilən MOCN (Çox Operatorlu Şəbəkə) saytlar operatorudur. Huawei ilə birgə həyata keçirilən “China Broadnet Müştəri Təcrübəsinin Yaxşılaşdırılması” layihəsi SmartCare platforması üzərindən istifadəçilərin təcrübəsini yaxşılaşdırır. Layihə, aşağı kodlu inkişaf imkanları ilə böyük məlumat və süni intellekt texnologiyalarını birləşdirərək istifadəçi qavrayışı, şikayətlərin avtomatlaşdırılması və dəqiq marketinq kimi ssenarilərə tam şəkildə tətbiq olunur. Bu layihə yüksək keyfiyyətli inkişafı təmin edir və yayım-telekommunikasiya şəbəkəsinin intellektual transformasiyasını sürətləndirir.