Huawei GSMA Rəqəmsal Millət Mükafatını Qazandı və Mobil Süni İntellekt Dövründə Operatorların İnkişafını Dəstəkləyəcəyinə Söz Verdi

Cənubi Koreyanın Seul şəhərində keçirilən GSMA Mobile 360 (M360) Asiya Sakit Okeanı 2024 tədbiri çərçivəsində Huawei, “Smart 5G Warehouse – Logistikanın Gələcəyi” adlı qısa video ilə ‘İnnovasiya üzrə Mükəmməllik’ nominasiyasında Rəqəmsal Millət Mükafatına layiq görüldü. Bu video, 5G texnologiyasının logistika da daxil olmaqla bir çox sənayedə rəqəmsal transformasiyanı necə irəli apardığını nümayiş etdirir. Tədbirdə Huawei-nin yüksək səviyyəli rəhbərlərindən biri, 5G və süni intellektin açdığı yeni geniş bazarları necə kommersiyalaşdırma yollarını operatorlara təqdim etdi.

“Smart 5G Warehouse” videosu İndoneziyanın Qərbi Cava əyalətində, Bekasi vilayətində yerləşən ölkənin ilk 5G Smart Anbarı və 5G İnnovasiya Mərkəzində çəkilmişdir. Video, 5G-nin əməliyyat səmərəliliyini artırdığı və yeni inkişaf imkanları yaratdığı, həmçinin İndoneziyanın 2045-ci il üçün nəzərdə tutulmuş Rəqəmsal İqtisadiyyatına töhfə verdiyini vurğulayır.

Huawei-nin Daşıyıcı Biznesi üzrə Prezidenti Ceyms Çen, M360 tədbirində çıxışında, süni intellektin mobil sənayenin gələcəyini formalaşdırmada oynayacağı mühüm rolu qeyd etdi. 5G-A və AI-nin birləşməsi ilə operatorların fərdi xidmətləri geniş miqyasda təqdim edə biləcəyi yeni bir dövrə daxil olduqlarını vurğulayan Çen, bu inkişafların böyümə üçün yeni imkanlar yaratdığını izah etdi.

Operator Xidmətlərində Böyük Miqyaslı Fərdiləşdirmə Araşdırılır

Çen çıxışında 5G-nin operatorlar üçün açdığı yeni imkanlardan da bəhs etdi. 5G Yeni Zəng texnologiyası, AI texnologiyasından istifadə edərək istifadəçilər üçün zəngin və fərdi təcrübə təmin edir. Böyük süni intellekt modelləri ilə dəstəklənən bu texnologiya, real vaxtda söhbət zamanı təkliflər verən və müxtəlif ssenarilərdə niyyətləri tanıyan fərdi intellektual köməkçiyə çevrilə bilər. 2024-cü ilin sentyabr ayına qədər Çində 22 milyondan çox istifadəçi bu xidmətə abunə olmuşdur.

Çen Asiya-Sakit Okeanı regionunda Huawei-nin Honq Konqda yerli operatorlarla birgə yeni süni intellekt tətbiqlərini, o cümlədən real vaxtda rəqəmsal insan modellərini sınaqdan keçirdiyini bildirdi. Taylandda isə Huawei, daşıyıcılarla əməkdaşlıq edərək real vaxtda çoxdilli tərcümə sınaqları keçirmiş və Tay dilinin tərcüməsi artıq biznes tələblərinə cavab verir.

Çen, həmçinin 5G ilə aktivləşdirilən yeni məhsul olan Cloud Phone haqqında danışdı. Şəbəkə, bulud və hesablama gücünün üstünlüklərindən istifadə edən Cloud Phone, real cihaz təcrübəsini təqdim edir, oyunlardakı sürətli məlumat istehlakı və yaddaş çatışmazlığı kimi əsas problemləri həll edir. Süni intellektlə təkmilləşdirilən Cloud Phone, hər bir istifadəçiyə fərdi süni intellekt köməkçisini quraşdırmaq imkanı verir və getdikcə daha çox üçüncü tərəf süni intellekt tətbiqlərinə giriş imkanı yaradır, gələcəkdə fərdi AI qapısına çevrilir.

5G/5G-A və Süni İntellektin Birgə Yeni Dövrü

“Biz süni intellekt inqilabının erkən mərhələlərindəyik və generativ süni intellektin gələcəyə təsiri təsəvvür ediləndən daha böyük olacaq”, – deyə Çen qeyd etdi. O, 2030-cu ilə qədər dünyada təxminən 8 milyard süni intellektlə təchiz edilmiş köməkçinin evlərə inteqrasiya olunacağını və süni intellekt robotlarının sayının 1-3 milyard arasında dəyişəcəyini proqnozlaşdırdı. Çen, telekommunikasiya operatorlarını yeni biznes modelləri araşdırmağa və fərdi istifadəçi təcrübələrini yeni kommersiya dəyərinə çevirməyə çağırdı.

Məlumat ən vacib təşkilat aktivlərindən biridir. Məhz bu səbəbə görə, məlumatın müvafiq qaydada qorunması olduqca önəmlidir. Təhlükəsizlik, təşkilatdakı məlumatların və əməliyyat prosedurlarının bütövlüyünü və məxfiliyini təmin edən daxili nəzarəti sistemidir.

PEŞƏKAR XİDMƏT

MƏXFİLİK

İNNOVATİV YANAŞMA

FƏRDİ HƏLLƏR