Ağıllı Əsas Şəbəkə Mobil Süni İntellekt Dövrünə Üç Giriş Yaradır və 5G-A İnkişafını Sürətləndirir

Informa Tech tərəfindən təşkil edilən 9-cu 5G Core Sammiti BƏƏ-nin Dubay şəhərində başa çatıb. Huawei Cloud Core Network Məhsul Xətti Prezidenti Corc Gao sənaye tərəfdaşları ilə birlikdə “Ağıllı Dünyaya Doğru Addımlar — 2024-cü il üçün Bulud Əsas Şəbəkəsi” adlı ağ kağızı təqdim edib. O, həmçinin əhəmiyyətli imkanlara malik 5G-Advanced ağıllı əsas şəbəkəsini təqdim edib. Ağıllı şəbəkə üç istiqamət üzrə üç ağıllı giriş nöqtəsi yaradır və bu da operatorlara xidmət giriş nöqtələrini ələ keçirməyə və süni intellekt dövründə əməliyyat modellərini yenidən formalaşdırmağa kömək edir.

5G-A ağıllı əsas şəbəkəsinin əlaqə genişləndirilməsi həlləri insan mərkəzli yanaşmadan evlər, nəqliyyat vasitələri və müəssisələri əhatə etməyə doğru inkişaf edir, deyə Gao bildirib. Bu, fərdlər və sənaye sahələri üçün immersiv və müxtəlif yeni xidmətlərin inkişafını sürətləndirir. 5G-A ağıllı əsas şəbəkəsinin ağıllı xüsusiyyətləri üç giriş nöqtəsi təklif edir: xidmət girişi, təcrübə monetizasiyası girişi və əməliyyat və texniki xidmət (O&M) girişi. Bu innovasiya operatorlara daha çox biznes imkanları əldə etməyə və biznes modellərini dəyişdirməyə kömək edir.

Xidmət girişi: İnteraktivlik və Ağıllı Agent operatorların əsas xidmətlərini yenidən canlandırır və vahid xidmət giriş nöqtəsi yaradır.

Yeni Zəng (New Calling) xidmət ağıllılığının parlaq nümunəsidir və yüksək dəqiqlik, ağıllılıq və qarşılıqlı əlaqə ilə operatorların zəng xidmətlərini yenidən canlandıracaq, deyə Gao vurğulayıb. Hal-hazırda istifadəçilər çoxlu sayda tətbiqləri öz ağıllı telefonlarına quraşdırmalıdırlar. Məsələn, müxtəlif xidmətlər üçün fərqli tətbiqlər tələb olunur. Yeni Zəng tətbiqsiz işləyir, terminal dəstəyi var və aşağı gecikməyə malikdir. Bu, telekommunikasiya operatorlarına süni intellektlə gücləndirilmiş xidmətlər inkişaf etdirmək üçün imkanlar yaradır. Yaxın gələcəkdə Yeni Zəng “Zəng Agentləri” funksiyasını da daxil edəcək və bu, hər bir istifadəçiyə rəqəmsal köməkçi xidmətləri təqdim edəcək.

Təcrübə monetizasiyası girişi: istifadəçilərin şəbəkə axtarışından şəbəkələrin istifadəçiləri tapmasına doğru, yeni biznes modelləri üçün vahid təcrübə əməliyyatı girişi yaratmaq.

Bu ilin fevral ayında Barselonada keçirilən MWC-də Huawei operatorlara trafikin monetizasiyasından təcrübənin monetizasiyasına keçməyə kömək etmək üçün Intelligent Personalized Experience (IPE) 1.0 həllini təqdim etdi. İndiyədək Huawei və bəzi aparıcı operatorlar ağıllı şəbəkə strukturunu qurublar, əsas xidmət ssenariləri üçün funksiyaları yoxlayıblar və kommersiya tətbiqlərinə nail olublar.

Gələcəkdə, Gao deyib ki, IPE həlli operatorlara ağıllı, fərdiləşdirilmiş təcrübə şəbəkələri qurmağa kömək edəcək vahid təcrübə əməliyyatı girişi yaradacaq. Proses sadələşdirildikdə, istifadəçilər öz şəbəkə təcrübələrini dərk edə və real vaxt rejimində xidmət planları üzrə tövsiyələr ala biləcəklər ki, bu da onların xidmət təcrübələrini xeyli yaxşılaşdıracaq.

Əməliyyat və texniki xidmət (O&M) girişi: vahid O&M portalı və çoxşaxəli rəqəmsal işçilərlə üç iş axınının səmərəliliyinin maksimum dərəcədə artırılması.

Xərclərin azaldılması və səmərəliliyin artırılması operatorlar üçün daimi hədəflərdir. Bunun üçün Huawei ICNMaster həllini təklif edir ki, bu da rəqəmsal O&M köməkçilərini və ekspertlərini təqdim edir və şikayət və siqnalların idarə edilməsində operatorların səmərəliliyini artıran ağıllı qarşılıqlı əlaqə və imkanların planlaşdırılması üçün vahid portal təqdim edir. Çinli aparıcı operator bu həlli tətbiq edib və bu, təxminən 27 təcrübəli rəqəmsal işçinin əlavə olunmasına bərabərdir, deyə Gao qeyd edib. Bu həll illik olaraq 6735 iş gününə qənaət edib.

Məlumat ən vacib təşkilat aktivlərindən biridir. Məhz bu səbəbə görə, məlumatın müvafiq qaydada qorunması olduqca önəmlidir. Təhlükəsizlik, təşkilatdakı məlumatların və əməliyyat prosedurlarının bütövlüyünü və məxfiliyini təmin edən daxili nəzarəti sistemidir.

PEŞƏKAR XİDMƏT

MƏXFİLİK

İNNOVATİV YANAŞMA

FƏRDİ HƏLLƏR