Huawei Çində Əlaqə Mərkəzi Proqram Təminatı üzrə Bazar Payında Birinci Yerə Sahibdir, 10 İldir Ardıcıl Liderdir

IDC-nin yaxınlarda dərc etdiyi China Contact Center Market Share, 2023: The Age of Intelligence (Doc#CHC51734724, Noyabr 2024) hesabatına görə, Huawei 2023-cü ildə Çində əlaqə mərkəzi proqram təminatı bazarında AICC (Süni İntellekt Əlaqə Mərkəzi) platforması ilə ən yüksək bazar payına sahib olub. Bu, Huawei-nin ardıcıl 10-cu il liderlik etməsidir.

IDC hesabatına əsasən, 2023-cü ildə Çində əlaqə mərkəzi proqram təminatı bazarının ümumi həcmi 609.7 milyon dollar olub ki, bunun da 8.9%-i (54.4 milyon dollar) Huawei-yə məxsusdur. Bu göstərici ilə Huawei birinci yerdədir. Şirkət, həmçinin, Çinin əlaqə mərkəzi sənayesində lokal qurulum modeli üzrə də 13.8% bazar payı ilə liderdir.

Huawei AICC qabaqcıl texnologiyaları, o cümlədən səs tanıma, təbii dilin emalı, Huawei-nin Pangu iri dil modeli, rəqəmsal insan, yüksək dəqiqlikli video, çoxistiqamətli video konfranslar və video IVR texnologiyalarını bir araya gətirir. Bu texnologiyalar müştəri təcrübəsini təkmilləşdirmək, əməliyyat səmərəliliyini artırmaq və gəlirləri yüksəltmək üçün ağıllı və video əsaslı yanaşmalardan istifadə edir. Həllər davamlı olaraq təkmilləşdirilir.

Generativ süni intellektin avtomatik bilik çıxarışı imkanlarına əsaslanan Huawei AICC geniş həcmli sənədlərdən effektiv FAQ yaratmaq üçün dəqiq Q&A cütləri yaradır və bilik istifadəsi nisbətini 80%-dən yuxarı çatdırır. Ənənəvi əl ilə toplama modelindən ağıllı bilik bazasına keçid Huawei AICC-nin məhsuldarlığını əhəmiyyətli dərəcədə artırır və yeniləmə müddətini həftələrdən günlərə endirir. İri dillər modeli ilə təmin olunan ağıllı agent dəstəyi funksiyaları (xülasə yaratma, ifadə tövsiyələri və məlumat doldurma kimi) Huawei AICC-ni xidmət keyfiyyətini kompleks şəkildə təkmilləşdirərək, orta iş vaxtını (AHT) 30% azaldır. İri dillər modeli ilə gücləndirilmiş yeni funksiyalar, məsələn, ağıllı keyfiyyət yoxlanışı və ağıllı təlim, əlaqə mərkəzi sənayesində xərcləri azaltmaq və səmərəliliyi artırmaq üçün inqilabi yeniliklər gətirir.

Huawei əlaqə mərkəzləri sahəsində 30 ildən çox təcrübəyə malikdir. Şirkətin müştəri bazasına qlobal operatorlar, eləcə də müxtəlif sənaye sahələrindən getdikcə artan müştərilər daxildir. Maliyyə xidmətləri şirkətləri, hökumət, nəqliyyat və ictimai kommunal xidmətlər artıq Huawei AICC həllini seçiblər. Bu günə qədər Huawei AICC dünyanın 1500-dən çox müştərisindən 700,000-dən çox agenti dəstəkləyir.

Məlumat ən vacib təşkilat aktivlərindən biridir. Məhz bu səbəbə görə, məlumatın müvafiq qaydada qorunması olduqca önəmlidir. Təhlükəsizlik, təşkilatdakı məlumatların və əməliyyat prosedurlarının bütövlüyünü və məxfiliyini təmin edən daxili nəzarəti sistemidir.

PEŞƏKAR XİDMƏT

MƏXFİLİK

İNNOVATİV YANAŞMA

FƏRDİ HƏLLƏR